
Қоршаған ортаға теріс әсер еткені үшін төленетін төлем: негізгі мәліметтер қысқаша
Не үшін төлейміз?
Ластаушы заттардың шығарылуы мен төгілуі, күкірт карталарында күкіртті ашық тәсілмен орналастыру және қалдықтарды көму үшін — экологиялық рұқсат пен қоршаған ортаға әсер ету туралы декларация болған жағдайда (ҚР Экологиялық кодексіне сәйкес).
Кім төлейді?
ҚР Экологиялық кодексі бойынша анықталған I, II және III санатты объектілердің операторлары.
Бизнес үшін маңызды:
Заңды тұлға өз шешімімен өзінің құрылымдық бөлімшесін эмиссия көлеміне байланысты төлеуші деп тануы мүмкін. Мұндай шешім (немесе оның күшін жою) қабылданған жылдан кейінгі жылдың 1 қаңтарынан бастап күшіне енеді.
Кім төлемейді?
ШҚК (Шаруашылық жүргізуші шаруашылықтар) үшін арнайы салық режиміндегі салық төлеушілер — осы арнайы режим қолданылатын қызмет шеңберінде пайда болатын әсер бойынша.
Не салынады?
Есепті кезеңдегі теріс әсердің нақты көлемі (масса; радиоактивті қалдықтар үшін белсенділік бірлігі):
• ластаушы заттардың шығарылуы;
• ластаушы заттардың төгілуі;
• көмілген қалдықтар;
• көмірсутектерді барлау және (немесе) өндіру кезінде күкірт карталарында ашық тәсілмен орналастырылған күкірт.
I және II санатты объектілер үшін — белгіленген нормативтер мен лимиттер шегінде, III санат үшін — декларацияланған көлем шегінде. Сондай-ақ мемлекеттік экологиялық бақылау қорытындылары бойынша белгіленген көлем де ескеріледі.
Ставкалар
Салық кезеңінің 1-ші күнінде қолданылатын айлық есептік көрсеткішке сәйкес келетін мөлшерде анықталады (ҚР Салық кодексінің 639-бабы).
#Заң_мен_тәртіп #Закон_и_порядок









